Странице

петак, 31. јануар 2014.

Salata od šampinjona




Kad god u školi u kojoj radim spremamo slavu, obavezno spremam ovu salatu od šampinjona! Pojede se prva, ne zato što malo napravim, nego što se svima stvarno sviđa... Malo je sastojaka zato što volim jasan ukus, odnosno da se ne smućka puno različitog ;)


Može da se posluži kao predjelo, može za doručak ili večeru uz tost ili domaći hleb, ili kao deo posluženja na švedskom stolu (mislim, sačekati da odu Šveđani, pa onda lepo sesti za sto ;)



Sastojci:
500 gr šampinjona
malo ulja
250 gr kisele pavlake
100 gr majoneza
po ukusu soli i bibera

Priprema:


  • Šampinjone očistiti, po potrebi oprati pod tankim mlazom vode i ocediti na kuhinjskoj krpi.
  • Iseckati ih na listiće oštrim nožem ili blenderom koji ima dodatak za takvo seckanje. 
  • Izdinstati ih na malo ulja dok ne omekšaju - oko 10 minuta. Ostaviti da se skroz ohlade.
  • Pomešati pavlaku i majonez. 
  • Dodati oceđene šampinjone, posoliti, doooobro pobiberiti i sve mešati da se lepo sjedini.
  • Sipati u dublju činiju za posluživanje i dekorisati po želji.



Salatu čuvati na hladnom. Kupujem krupne šampinjone, brže se radi sa njima, a operem ih pod tankim mlazom vode onim grubljim delom sunđera za pranje sudova. 
Za slavu pravim troduplu meru, znači od 1,5 kg šampinjona.


Stare slikice..





6 коментара:

  1. Opet salata?
    Gago, upropastices me. Pecurke mnogo volim. Ako je dobra kao ona od rotkve, nadrljala sam :))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ljiljče, bila bi dijetalna da nije pavlake i majoneza... Al je ovako ukusnija! :p Ovu često pravim, uglavnom sve uvek imam u frižideru! :D

      Избриши
  2. Ups........ Džoli je pisala komentar danas u 12.34 koji sam greškom obrisala, al je ostao sačuvan u mojim komentarma na kontrolnoj tabli:
    Uklonio ..bilo mnogo štamparskih gešaka Novi pokušaj Odlična salata.Šampijoni sami po sebi imaju najslabiji ukus medju pečurkama.Ali zato lako pokupe ukuse ostalih sastojaka.Mali savet koji sam ja pokupila od drugih.Kad ih pržiš pomešaš malo soli i soka od limuna i sipaš na njih.Jako dobro. Elem lepo vidieti nove entuzijaste na blogu. Ako ponekad praviš neki tradicionalno srpski recept pozivam tebe i tvoje čitaoce da učestvujete u Nagradnoj Igri na mom blogu. Sve informacije su ovde http://dzolistic.blogspot.co.nz/p/nagradna-igra.html Lep pozdrav sa sunčanog Novog Zelanda

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Džoli, izvini što je sa obaveštenjem o izbrisanom komentaru otišao i onaj objavljeni... Srećom sam ga imala na komandnoj tabli :D
      U pravu si za šampinjone, dosta su neutralni, pa prime ukus dodataka (uporedila bih sa oslićem, koji je isto takav bez karaktera ;)))
      što se nagradnih igara i takmičenja tiče - eto mlađima, moj entuzijazam se zaustavlja ovde ;)

      Избриши
  3. Što su lepe nove slikeeeeeeee! Taj kolorit me uvek obraduje, naročito u ovim sumornim danima, bez mnogo Sunca!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Snjegice ♥ Bilo je vreme za presvlačenje. Vratili su mi staru sliku sa jednog sajta kao neodgovarajućeg kvaliteta, a onda je moja sujeta odradila svoje i evo novih i boljih... Valjda ;)))

      Избриши