Странице

уторак, 4. фебруар 2014.

Dukan lepinjice




Krajem prošlog leta sam stala na vagu i uvidela da je došlo krajnje vreme da sredim "crtu". Posle dugo oklevanja rešila sam da krenem sa Dukan dijetom, a dva meseca kasnije bila sam 10 kg lakša. O dijeti neću ovde, kome treba naći će, a ja ću samo da ispišem recept za lepinjice koje su mi menjale hleb, čak su mi lepše od svakog hleba koji sam ranije jela! A o tome koliko su ovsene mekinje zdrave ne treba ni da pricam...

Ima puno recepata za Dukan hleb, skoro svi su sa celim jajima ili sa žumancima, koja izbegavam da jedem... Zato sam napravila sledeće:

Sastojci:
1 belance
1 kašičica posnog svežeg sira
2 kašike ovsenih mekinja 
po ukusu soli
na vrh kašičice praška za pecivo

Priprema:


Odvojiti belance od žumanceta i sipati ga u manju činijicu.












U belance dodati sir, mekinje, so i prašak za pecivo (ovo poslednje može i ne mora, ja često izostavim).






Kašičicom sve sjediniti da postane jednolična masa i obavezno ostaviti da odstoji 10 minuta. 





Rastanjiti na papiru za pečenje dve lepinjice debljine 0,5 cm. 





Peći 10 minuta na 220°C. Pečene pažljivo skinuti sa papira, prohladiti i navaliti...


Lepinjice mazati sa ravne strane (ona koja je ležala na papiru) željenim namazom, pa dalje ređati šta vam srcu drago. Ja volim dimljeni sejtan ili dimljeni tofu i naravno, sušeni paradajz... 






6 коментара:

  1. Super izgledaju moram da priznam. Sve mi se nesto cini da cu i ja uskoro tvojim stopama.
    Druzicemo se Duki i ja ;)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ljiljče, Duki me jedini drži pod kontrolom... ;) Povremeno sam neposlušna, al mu se vraćam :D

      Избриши
  2. Obrok ne izgleda tako strasno 'dietalan'...
    Nadam se da je tvoj Rigo Janci dobio onoliko (zaintrigiranih) posjetilaca koliko je moj ;-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne izgleda dijetalno za jedanput, al na duže... ;)

      Moj RigoJanči se statistički popeo za stepenicu gore. Izgleda da Blog-palanka radi svoje :D

      Избриши