Странице

субота, 22. фебруар 2014.

Salata od dimljenog lososa




Recept mi je preko telefona prepričala SnežanaBG sa Coolinarike, a pošto zna da mi je dimljeni losos slaba tačka, mislila je da će me recept zanimati... Gledala je kod Rudolfa neku kombinaciju sa još jednom salatom, ali mi ta druga nije zvučala interesantno kao ova od lososa. Nisam ni upamtila sve sastojke, nešto sam dodala, nešto oduzela, ali mi se krajnji rezultat dopada!


Sastojci:
100 gr dimljenog lososa
pola male glavice ljubičastog luka
1 kašika majoneza
1,5 kašika kisele pavlake
malo soka od limuna
1/2 kašičice senfa
malo bibera
i još
2 integralne zemičke

Priprema:


  • Luk iseći sitno na kockice, listove dimljenog lososa iseći ili prstima iscepkati na tračice.
  • Majonez, pavlaku i senf sjediniti, pobiberiti, pa u to dodati seckani luk i usitnjeni losos. 
  • Ukoliko ne želite da koristite majonez, može i samo kisela pavlaka - uzeti 2,5 kašike, plus povećati senf na 1 kašičicu!
  • Zakiseliti po želji limunovim sokom. Pomešati da se sve ravnomerno sjedini.
  • Integralne zemičke raseći na pola, pa debelo premazati salatom. Poslužiti uz čašu vina.






2 коментара:

  1. Izgleda vrlo lepo, iako bas nisam ljubitelj dimljenog lososa, ovu salaticu bih rado probala.:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Lanče, hvala ti! Majnonez i pavlaka priguše šmek lososa, mislim da bi ti se zato salatica dopala... ;)

      Избриши