четвртак, 06. фебруар 2014.

Testenina sa bundevom i kaparima



Recept za testeninu sa bundevom i kaparima pre neku godinu sam videla kod Dakili, meni mnogo drage cure sa Coolinarike, koja je volela sličnu vrstu hrane kao i ja. Na žalost, izbrisala se, a sa njom je otišao i recept. Često po njemu spremam, jer sam ga po sećanju za sebe napisala, a možda se još nekom dopadne!
Interesantan je spoj slatkaste bundeve, slanih kapara i parmezana i aromatičnog belog luka.. Plus što je priprema jednostavna i brza, naročito ako imate već pečenu ili kuvanu bundevu.  Još čašica vina i uživanje je kompletno!

Sastojci za 2 osobe:
200 gr testenine (integralne ili obične)
200 gr pasirane bundeve (kuvane ili pečene)
1 kašika kapara
2 češnja belog luka
po ukusu parmezana ili sličnog tvrdog sira 
(ili dimljeni tofu za one koji poste ili su vegani)
po ukusu maslinovog ulja
po ukusu soli i bibera
malo seckanog peršuna


Priprema
Stavite testeninu da se kuva. Ja ne dodajem ni so ni ulje, ako je testenina kvalitetna sigurno neće da se zalepi. Skuvanu testeninu procediti.
Dok se kuva testenina, bundevu (ispasiranu ili izgnječenu viljuškom) pomešati sa belim lukom, dodati maslinovo ulje i malo soli, pa sve još malo izmešati. Pažljivo solite, kapari i sir su slani!


Na tanjir stavite testeninu, rasporedite odozgo nadev od bundeve, nabacajte kapare, pospite rendanim sirom, poprskajte sa još malo maslinovog ulja i pospite seckanim peršunom. Ko posti ili je vegan, neka narenda dimljeni tofu.
Sir volim da sečem na listiće nožićem za ljuštenje povrća!




2 коментара:

  1. Boje su fenomenalne, ali kombinaciju tikve i kapara jos nisam probala :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ljiljo, fala! :* Meni je u početku bilo neobično, ali mi se baš dopalo pa često ovako spremam :p

      Избриши