Странице

петак, 17. јануар 2014.

Salata od bundeve i halumi sira




Već sam rekla da sam dobila na poklon pakovanje halumi (haloumi/halloumi) sira, pa sam prvo lupala glavu kako da ga isprobam, jer ga dosada nikada nisam probala. Od jednog pakovanja napravila sam dve kombinacije, ovu i grčku sa pečurkama
svim receptima koje sam gledala, ovaj sir se koristi ili propržen, ili grilovan, ili pečen. Još je sezona bundeve, pa mi je ova varijanta izgledala odlično!


Sastojci:
500 gr očišcene bundeve (isečene na kocke)
200 gr halumi (haloumi) sira
šaka spanaća (ja sam zelenu salatu)
šaka rukole
šaka sveže nane
šaka semenki bundeve (malo sam ih propekla na tiganju)

za dresing:
1 kašičica maslinovog ulja
2 češnja belog luka
nekoliko čili papričica
2 kašike vinskog sirćeta
2 kašike meda
2 kašike piva

Priprema:


  • Kratko dinstati na malo maslinovog ulja sitno seckan beli luk i seckane čili papričice dok ne omekšaju.
  • Smanjiti temperaturu i dodati vinsko sirće, pa ostaviti da se natopi i polako ukuva desetak minuta. Dodati med i pivo i promešati.


  • Bundevu iseći na kocke, pa ispeći (ja sam pekla u kesi za pečenje, bez masnoće).
  • Sir iseći na debljinu prsta, pa na kocke. Poprskati ga maslinovim uljem i propeći na gril tiganju da porumeni.
  • U činiju za posluživanje složiti opran i prosušen spanać (ili zelenu salatu) i rukolu. 
  • Odozgo dodati pečenu bundevu i grilovan halumi sir. 
  • Posuti komadićima sveže nane i semenkama bundeve. 
  • Salatu preliti dresingom, poprskati maslinovim uljem i poslužiti.


Ja bih po principu "pivo u jelo, pivo uz jelo"... Uz domaći hleb ovo je fini i lagan obrok.




2 коментара:

  1. Gago, ja toliko toga hocu da spremam i kad dodje vreme zaboravim. Ovu salatu ima na kraju u kalendar da ucrtam.:)
    Svidela mi se jos kada si prvi put stavila sliku. Divna je, prava eksplozija boja :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ljiljo, i meni se sviđaju njene boje, a bogme i ukus... Znaš da se ovde baš ne jede mnogo slatko-slano, al ova kominacija obara! ;)

      Избриши