Странице

недеља, 1. март 2015.

Dve paštete od tunjevine


Dok sam bila na Dukan dijeti pitam jednu "sapatnicu" kako se pravi pašteta od tunjevine, a ona kaže: "Ma nije to neka velika mudrost, mislim da svatko radi po svom ukusu i ima svoj recept..." Eeee, ali kad nisam jela ribu preko četvrt veka, naravno da nisam ni imala svoj recept za paštetu. Onda sam se bacila na posao, kombinovala sastojke i sad nemam jednu paštetu, nego dve! Prva je posna, druga nije. 

Evo mojih izmišljotina:

No.1 - Pašteta od tunjevine i tahinija





Sastojci:
1 konzerva tunjevine u sopstvenom soku
2 velike kašike tahini paste (taan)
1/2 glavice seckanog crvenog luka
beli luk u prahu
so i biber
sok od pola limuna
1 kašika ulja
peršun po želji

Priprema:



  • U činiji usitniti viljuškom tunjevinu.
  • Dodati tahini, seckan luk i beli luk, začiniti, zakiseliti limunom i uliti ulje. 
  • Sve dobro promešati i poslužiti uz hleb ili moje omiljene tanke lepinjice.

Ovo je na Coolinarici bio recept dana 25 novembra 2016. godine


Ovo je na Coolinarici bila slika dana 2. juna 2016. godine


No.2 - Pašteta od tunjevine i sira


Sastojci:
1 konzerva (od 180 gr) tunjevine u sopstvenom soku
150 gr posnog svežeg sira 
1 kašika paradajza iz tube 
malo soli i bibera 
2-3 kapi čili ekstrakta (ili seckane ljute papričice) 
po ukusu seckanih kapara (oceđenih i osušenih kuhinjskim papirom) 
po ukusu belog luka u prahu

Priprema:


  • Viljuškom izgnječiti tunjevinu, dodati sir i dobro mešati da se sve lepo sjedini. 
  • Paradajz iz tube umešati u smesu, dodati so, biber, beli luk i koju kap čili ekstrakta i sve još jednom dobro promešati. 
  • Dodati kapare, ovlaš promešati i uživati uz tostiran hleb.

Ovo je na Coolinarici bio recept dana 19. decembra 2014. godine.

Par starih sličica:









12 коментара:

  1. Super su obe! Danas sam pravila, pravim bar jednom nedeljno pa delim sa Filipom. Uvek pravim sa leblebijama i tunjevinom a ostali sastojci su promenljivi.
    Hvala za nove ideje!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je ova sa tahinijem baš okriće! :))) A probaću i onako kako si mi predložila na FB, po Milkičinom receptu.
      Hvala ti na komenaru! ♥

      Избриши
  2. Odlicno si iskombinovala! I ja mislim da je anjbolje isprobati i napraviti vlestiti recept :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gordana, hvala ti! ♥ U pravu si, najbolje je po svom ukusu, pa kako ispadne ;)))

      Избриши
  3. Delicious! I have to try this with tahini paste, not tried this yet !!! Have a nice Sunday!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Agnieszka, thanks! Same to you! ♥
      Try with tahini, it is delicious...

      Избриши
  4. Divne su ti obe. Ovu prvu cu da pravim vec za vikend, kad mi dete dodje. Umesim neki hlebac i napravim tvoju pastetu - ma, milina!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Draga moja, baš će mi biti drago da je isprobate... ♥ Hvala ti na javljanju!

      Избриши
  5. Bas razmisljam o tuna pasteti, kako je nisam odavno pravila... taman da probam ovu drugu sa tahini pastom ... zvuci tako dobro...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Vanja, i meni je ta sa tahinijem favorit... A ja jutros doručkovala paštetu od tunjevine koju je Taci donela na Adu. Podelila sam je na manje porcije i zamrzla je čim sam se vratila kući, pa je sad gustiram... Hvala ti na javljanju! ♥

      Избриши