Странице

среда, 29. јун 2016.

Meze od krastavca i sira



Evo nešto kratko i slatko! Mislim, nije slatko po ukusu, nego na oko, a po ukusu je osvežavajuće i baš odgovarajuće za vrele dane. Inače nema mnogo recepata sa sirovim krastavcima, a ovaj je jednostavan i iskombinovan od sastojaka koje sada skoro svako ima u frižideru..


Sastojci:
1 krastavac 
100 gr feta sira (ili nekog belog, tvrđeg sira) 
50 gr rikote (ili kisele pavlake) 
1 češanj belog luka 
1 kašika seckane mirođije (može i suve) 
po ukusu bibera 
za dekoraciju :
čeri paradajzići, peršun, mirođija.. 

Priprema:


  • Oprati i osušiti krastavac i preseći ga po dužini na pola. Kašičicom izdubiti sredinu sa semenom. 
  • U činijici izgnječiti fetu, dodati rikotu (sitni sir), seckani beli luk i seckanu mirođiju i sve dobro izmešati. 
  • Dobijenom masom napuniti polutke krastavca, malo prohladiti u frižideru, pobiberiti, pa seći oštrim nožem komade širine 2 cm. 


Dekorisati po želji (ja sam imala minijaturne čeriće) i poslužiti. 
Odlično je kao meze uz pićence, a može da bude prilog, salata, deo finger food posluženja..





8 коментара:

  1. Gago,ovo je zbilja osvežavajući obrok! Divno! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Kako slatko izgleda! Jednostavno, dekorativno i jos zdravo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gordana, hvala ti ❤ Sir može i sa manje masnoće, pa je onda svakome zgodno..

      Избриши
  3. Super ideja za lako i svježe meze. Jako volim sve sastojke!

    ОдговориИзбриши
  4. Ovo sam danas napravila i bila mi je odličmna večera...slikice sam ti prikačila na Coolinarici.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zoko, videla sam i ne znam da li je lepša prva ili druga.. Hvala ti puno na isprobavanju, lepim sličicama i javljenim utiscima! ❤

      Избриши