Странице

среда, 18. мај 2016.

Ljubičasta jaja



Za Vaskrs sam bojila jaja u vinu. Ispod jedne od slika koje sam objavila na Coolinarici, jedna od cool-prija se pitala kako bi jaje izgledalo da se oljušteno ostavi u vinu i ko ima hrarosti da proba.. Rekla sam da ću ja, naravno! Već sutradan sam probala, a onda zaboravila da pokažem kako izgledaju. Kasnije sam ponovo jedno obojila drugom sortom crnog vina i evo, ovakva su!


Meni su se mnogo dopala! Ovako bojena jaja imaju tanku ljubičasto obojenu površinu, a vino minimalno prodire u belance i presek je baš atraktivan. Mogu da se koriste na razne načine - samo prepolovljena, ili sečena na kolutove i poslužena na tanjiru kao meze. Na sendviču, kao što sam ja, ili pustiti mašti na volju pa šta ispadne! Ukus na vino jedva da se oseti.. 
Možete ih u vinu držati i kraće za svetliju nijansu, a možete kombinovati i dobiti više različitih nijansi. Boja zavisi od vina, probala sam u dva različita i nisu isti ni boja ni intezitet.. Inače, jaje na slikama je meko kuvano, plus domaćO, pa je zato žumance drečave oranž boje!

Sastojci 
kuvana jaja + crno vino

Priprema:


  • Kuvana jaja oljuštiti i staviti u šolju ili neki veći sud, u zavisnosti od toga koliko jaja želite da obojite (bojila sam samo jedno, da vidim šta će da ispadne!) 
  • Nalijte vinom da ih skroz pokrije i ostavite da odstoje u vinu oko jedan sat dok ne dobiju ljubičastu boju.
  • Obojena jaja izvaditi iz vina, prosušiti na kuhinjskom papiru i dalje koristiti prema želji. Vino koje preostane može da se popije, nema ni malo ukus na jaja, lično sam proverila! :))) 


Ovako bojena jaja imaju tanku ljubičasto obojenu površinu, vino minimalno prodire u belance i presek je baš atraktivan. Već sam rekla da se ukus vina samo malčice oseti, a ako se malo isperu vodom možda neće uopšte (nisam probala, ali predpostavljam).. 


Jaje na sendviču je bojeno crnogorskim vrancem koje proizvodi "Plantaže", a prepolovljeno tvrdo kuvano jaje, koje je slikano za Vaskrs pored zeljanika (slika ispod), je bojeno vrancem "Vino Župa". Ovo drugo vino mi je brže obojilo jaje.








6 коментара:

  1. Bas zanimljivo, jedva cekam da isprobam :) Divno i dekorativno, nikad se to ne bih sjetila. Super da si isprobala. Pravi hit!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga. ♥ Ne bih se ni ja setila da ta prija sa Coolke nije "bacila žišku" :) A ja volim izazove i tako.. evo ih kod mene..

      Избриши
  2. Одговори
    1. Hvala, Kato ♥ Malo su boje "napadačke" i deluju nestvarno, ali su takvi rekviziti :)))

      Избриши
  3. Tako je atraktivno! Sjajna ideja i ja jedva cekam neku zgodu da se napravim vazna sa ovom tvojom majstorijom :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jel'da da su luda skroz? Hvala ti, baš me raduje da ti se sviđaju! ♥ Čekam tvoje utiske..

      Избриши