Странице

понедељак, 3. март 2014.

Losos sa vatrenim umakom




Ribu uglavnom jedem jednostavno spremljenu, bez priloga, samo dodam salatu. Bilo je vreme da probam nešto drugačije, a ovaj način mi je zagolicao pažnju. Sastojci za umak, pikantni i ljuti, obećavali su mi bogovski ručak, što se na kraju pokazalo kao tačno!

Riba (kod mene je bio losos) se spremi tako što se ispeče ili skuva na pari, prelije se umakom i posluži uz prilog i salatu. I vino, naravno... ;) 

Ja sam filete lososa ispekla u pizza grill pekaču, gde sam kao prilog zajedno sa ribom pekla karfiol, dodala još zelenu salatu i crveno vino i dobila ručak za desetku! Ali najlepši od svega je umak, koji je neobičan i do neba ukusan!


Dok se riba peče, spremiti "vatreni" umak, za koji vam treba sledeće (sve je od prilike, prilagodite svom ukusu):
sušeni paradajz                              kapari
pečena crvena paprika                   đumbir (rendani)
ljubičasti luk                                  peršun
beli luk                                          čili papričica
so, limun                                       maslinovo ulje

Sastojke sitno iseckati, promešati, začiniti, doliti ulje i limun i preliti preko ribe. Višak ostaviti u teglici, čuvati na hladnom i koristiti uz drugu ribu ili smisliti neku drugu kombinaciju..   






4 коментара:

  1. Kod mene je, što ljuće,to bolje.Prijatan vam ručak:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Zoko! Uživala sam jer i ja volim ljuto. Ručak je bio samo za mene, moj Zoki ne jede ribu ;)

      Избриши
  2. Kakve boje :)))
    Mnogo dobro izgleda. Sigurno je super, ja sam pravila slican sos od Ruze123 i super je. Mislim da bi se i tebi svidelo :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ljiljo, pravila sam ja taj Ružin recept sa lososom ;) savršen je, meni je bolji od ovog vatrenog!
      Hvala ti :*

      Избриши