Странице

понедељак, 21. јул 2014.

Zapečeno povrće alla ratatouille (ratatuj)



Kad vas uhvati totalna lenjost, a nešto bi fino i bez mnogo petljancije da spremite, uradite ovo:

Sastojci:
1 manji plavi patlidžan
1 tikvica
2 paprike
2-3 manja paradajza
3 male glavice crvenog luka
1/2 kašičice soli
1 kašičica pomešanih suvih travki (origano, timijan, bosiljak, peršun)
2-3 kašike maslinovog ulja

Priprema:


  • Luk oljuštiti. Ostalo povrće oprati i obrisati. 
  • Sve iseći na krupnije komade, ubaciti u vatrostalni sud. Posuti suvim travama, posoliti i preliti uljem. Promešati.
  • Rernu zagrejati na 220°C, pa povrće peći dok tečnost ne ispari, a sve bude fino zapečeno. Kod mene se peklo oko 60 minuta, a na pola pečenja sam promešala. Kraj.

Uz ovo povrće su parče sira, čaša vina i domaći hleb meni sasvim dovoljni za super obrok..

Fotografija dodata 28. jula 2014.

15. jul 2015. - nešto slično pravila sam danas po receptu za briam (pečeno povrće na grčki način) sa bloga "Kuhinja zaposlene žene" autora Tanje Leković. U briamu je malo manje paradajza i posuta je odozgo feta koja mu da pravi grčki ukus... Fantastično jelo, u slast sam ga ručala! Ja sam dodala i malo svežeg origana (grančica na slici gore levo) za još "grčkiji" ukus ;)



Još par starih sličica..

 

8 коментара:

  1. I really like the roasted vegetables. Your dish looks yummy, I miss the summer!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. It is really easy - put all vegetable in the oven, and after one hour - enjoy!
      Thanks for stopping by.. ♥

      Избриши
  2. mirjana radenkovic15. март 2015. 22:38

    Deluje super...moram uskoro da probam...i za mene je to kompletan obrok...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mirjana, leti samo nasečem povrće i pravac (rezervna) rerna koju držim napolju.. ;) Nema petljanja oko šporeta, a bude baš fino varivo! Hvala ti što si svratila ♥

      Избриши
  3. Hvala, Gago, hvala! Ja sam ti bila ostavila komentar kod sebe, ali iz nekog razloga se izbrisao.... Divno ti je ispao, baš lepo izgleda. A grančica svežeg začina samo može da pomogne, nikako da odmogne :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala tebi na finom receptu ♥ Malo drugačije, a opet odličan ukus zbog fete... Praviće se briam ponovo :)))

      Избриши
  4. Moje dete ovo obozava da jede, ali i da kuva. Posto rernu jos nije savladala (a nema ni mnogo prilika, jer je u studenjaku nemaju), ona sve to obavi na ringli i stvarno svi uzivamo.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pravila sam i ja ranije klasično, na ringli, ali mi je ovako jednosavnije, a opet ukusno - jednom promešam i čekam da se ukrčka. Šteta što ti ćerka nema rernu u studenjaku, ovo bi joj olakšalo spremanje omiljenog jela... ♥

      Избриши