Странице

среда, 23. јул 2014.

Parmezan cukini



Jednostavan recept za još jednostavnije predjelo (ili prilog). Obavezno koristite tamno-zelene zucchini (cukini) tikvice, brže su gotove, ukus im je lepši, sočne su i kremaste!


Sastojci:
4 "cukini" tikvice
1/2 šolje struganog parmezana (ili drugi baš tvrdi sir)
1/2 kašičice sušenog timijana
1/2 kašičice sušenog origana
1/2 kašičice sušenog bosiljka
1/4 kašičice belog luka u prahu
po ukusu so i biber
2 kašike maslinovog ulja
2 kašike sitno seckanog svežeg peršuna (može i ne mora)

Priprema:


  • Uključiti rernu na 200°C. 
  • U činijici pomešati parmezan i sve začine osim peršuna.


  • Tikvice raseći na četiri dela po dužini.
  • Poređati ih u pleh na koji smo stavili pek papir.


  • Poprskati tikvice uljem (ja sam prstom razmazala ulje), pa posuti mešavinom sira i začina. 
  • Peći petnaestak minuta dok ne omekšaju, onda uključiti gril i peći još 2-3 minuta, odnosno dok tikvice ne postanu hrskave i zlatno - smeđe.
  • Posuti peršunom (ja nisam) i servirati.

Pravila sam ovo (pred)jelo od 2 tikvice, a sa punom merom tvrdog sira, bilo ga je za pola šolje. Mislim da sam preterala sa sirom jer su ostale gomlice na vrhu. To uopšte nije smetalo da ukus bude fantastičan, samo nije baš na oko najlepše. Moraću na popravni.. ;)






2 коментара: