Странице

уторак, 27. септембар 2016.

Pljeskavice od tunjevine i ovsenih pahuljica



Bez brašna, bez jaja, sa minimalno masnoće, a odlične! Ovo mi je palo na pamet još kada sam pravila pljeskavice od tikvica, sira i ovsenih pahuljica. One su me oduševile, a onda sam pomislila "zašto ne i sa drugim sastojcima, recimo sa ribom.." Smišljeno - napravljeno!
Pljeskavice su blagog ukusa, riba se fino oseti, ali ne preovlađuje, lepo su začinjene, jednom rečju u potpunosti su ispunile moja očekivanja Odlične su u dane posta - zasitne su i mogu se jesti za bilo koji obrok.


Sastojci:
1 konzerva (165 gr) komada tunjevine u salamuri
100 gr ovsenih pahuljica
2 dl supe od povrća
so i biber po ukusu
1/2 kašičice bibera
1/2 kašičice aleve paprike (može i ljute)
1/4 kašičice mlevenog sušenog ruzmarina
1/4 kašičice belog luka u prahu
nekoliko grančica peršuna
nekoliko strukova vlašca ( ne mora)
maslinovo ulje za premazivanje

Priprema:


  • Ovsene pahuljice preliti vrelom supom i ostaviti da se ohlade i skroz upiju tečnost.
  • U pahuljice dodati usitnjenu tunjevinu i sve lepo promešati.
  • Začiniti biberom i solju, mlevenim ruzmarinom i belim lukom. Dodati seckani peršun i seckani vlašac, pa sve lepo sjediniti viljuškom.
  • Praviti pljeskavice željene veličine i ređati ih u podmazani pleh. Odozgo ih premazati uljem.
  • Pljeskavice peći tridesetak minuta na 200°C dok lepo ne porumene. Mogu se pržiti u ulju, ja sam više za ovu lakšu i manje masnu varijantu.


Poslužiti ih kao glavno jelo sa krompir salatom, ili sa nekim drugim prilogom. Ja sam dodala i preliv od 3 kašike kisele pavlake, 1/2 kašike dižon senfa i malo soli.. 


Mogu se ubaciti u lepinjice (sa prilozima po želji i prelivom od pavlake i dižon senfa) i jesti za doručak/večeru kao zdravija verzija fišburgera. Mogućnosti su brojne, samo pustiti mašti na volju...







6 коментара:

  1. Одговори
    1. Misliš na ovsene pahuljice? I mene su iznenadile kako lepo povežu masu koja bude lepljiva, ni malo se ne raspada.. Hvala ti na čitanju ❤

      Избриши
  2. Divno si sve upakovala u lepinjice :) Odlicna ideja sa zobenim pahuljicama, ja ih ponekad usitnim u blenderu i pomijesam umjesto brasna.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, draga ❤ Probaću i ja da ih sameljem, bila bi verovatno finija tekstura..

      Избриши
  3. Super ideja...ja ovako pravim sa skuvanom rizom, ili kad mi ostane neka skuvana zitarica.npr. jecam. Jako lepo poveze zitarica bilo koja,tako da ne treba jaje.Ali obavezno stavim cen belog luka normalno usitnjen...daje lep ukus a ne oseca se da si jeo beli luk.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da ti se pljeskavice sviđaju, a predloge pamtim.. Hvala na čitanju i javljanju! ❤

      Избриши