Странице

понедељак, 8. јун 2015.

Posne grickalice



Evo dokaza da mogu da budu čak i zdrave! Ove ukusne pločice sam pravila još pre par godina i setila ih se pre neki dan kad mi je pod hitno trebalo nešto uz pivo. Slike su, na žalost, malo smandrljane (prvom prilikom idem na popravni), ali mi je bilo bez veze da ovako zgodan recept čeka, pogotovo što će da koristi onima koji su od danas na Petrovskom postu...

Ranije bi me bilo sramota da pišem ovako jednostavan recept, al me iskustvo naučilo da baš ovakvi imaju svoje brojne pristalice ;)))

Sastojci:
100 gr integralnog brašna (ja sam ovsenomože i neko drugo)
po 1/2 kašičice mlevenog susama i mlevenog kima
 2 x štrcnuti ulje (ja sam hladno ceđeno suncokretovo)
malo soli 
malo vode



  • U sud sipati brašno, mleveni susam ili kim, malo soli, štrcnuti dva puta ulje, pa spiralama miksera ili vrhom prstiju zamesiti uz malo vode srednje čvrsto testo. 
  • Razvaljati tanko na brašnom posutoj dasci.
  • Oštrim nožem (može i onim za pizzu) seći manje komade
  • Peći u teflonskom tiganju ili na grill ploči na srednjoj vatri dok obe strane ne zarumene.

Ove grickalice su spas i baš zgodne kad bi nešto brzinsko uz pivo, kao i uz namaze tipa humus, baba ganuš, gvakamole ili bilo koju salsu. Verovatno bi bilo dobro da se peku u rerni, ali nisam imala strpljenja da čekam! 





8 коментара: