Странице

среда, 7. мај 2014.

Salata od komorača i pomorandže




Za komorač sam prvi put čula od moje svekrve, kad sam se udala, pre više od četvrt veka... Na moru smo imali vikendicu, a ona ga je brala u polju i stavljala lišće (koje mi je samo izgledom ličilo na mirođiju) u jela. Svideo mi se tada njegov neobičan miris i ukus. Koren (lukovicu) nije koristila, nije bilo u modi. 
Mnogo godina kasnije sam videla komorač i kod nas na pijacama, al me nije vuklo da ga nabavim i napravim nešto. Do skoro, jer se u onom sestrinom poklonu između špargli našao i jedan lep komorač...  I recept kako da ga spremim.

Sastojci:
1 komorač
1 pomorandža
15 seckanih pistaća
malo soli
dosta bibera
1 kašika suvih brusnica 
1 kašika vinskog sirćeta
po ukusu maslinovog ulja

Priprema:



Komorač očistiti i oprati. Oštrim nožem iseći na tanke listiće. 









Pomorandžu očistiti, pa nju naseći na koturove, a njih na manje komadiće.










Na tacnu za posluživanje slagati komorač i pomorandžu naizmenično. Posoliti i pobiberiti. 






Odozgo pobacati suve brusnice i seckane pistaće. Začiniti vinskim sirćetom i maslinovim uljem.










Ko voli slatko-slane kombinacije biće oduševljen kao što sam ja. Ko ne voli, neka ipak proba, možda će mu se baš ova svideti.
Salata može da se posuži u okviru hladnog bifea, ili kao prilog uz sir ili ribu. Može sama za sebe da bude osvežavajuća užina ili laka večera.





2 коментара:

  1. Pa da ja komentarisem prva :)
    Danas sam uzivala u salati po tvom receptu !!!!!
    Natenane sam je napravila i ostavila zacinjenu,okus je predivan,bolji nego kada jedem odmah,a to radim zbog kasnog pripremanja.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mirče, baš volim što si se prva javila i što si isprobala ovu salatu! Videla sam slike na FB i Coolki, mnogo su lepe..
      Hvala ti puno ♥

      Избриши