петак, 12. децембар 2014.

Posna pasta



Ovo spada u slučajne recepte, koji se tek tako nameste sami od sebe! Ima dana kad sam gladna, a ne znam šta bih jela. To mi se retko dešava, uglavnom brzo smislim šta bih volela da pojedem, ali opet se nekad desi da na šta god pomislim kažem sebi "jok, ne bih to..." 



Ovih nekoliko sastojaka uvek imam u frižideru, osim slanih sirovih inćuna iz ulja, njih sam slučajno kupila pre dva dana u Veru za relativno male pare.  Kad sam krenula da vadim iz frižidera sve što sam mislila da mi se jede, moj muž je dobacio: "Hvataj se foto aparata, sve sluti na novi recept..."
I bio je u pravu. Iako ja lično ne postim, dobila sam odlično i brzo jelo koje je idealno za one koji poste, a spremljeno za samo deset minuta.

Sastojci za jednu osobu:
100 gr testenine (ja sam imala integralne speltine spiralice)
1 slani sirovi inćun iz ulja
2 polutke sušenog paradajza
3 sušene crne masline
15-ak kapara
1 češanj belog luka
hladno ceđeno maslinovo ulje
po želji grančica peršuna

Staviti vodu da provri (ne soliti, ostali sastojci će da vas dokusure!), pa u nju dodati testeninu i skuvati po uputstvu sa kutije.






Dok se testenina kuva sitno iseckati sve sastojke osim peršuna.
Ako niste sami sušili paradajz, u Tempu sam našla ovaj koji nije preskup kao na drugim mestima, a dobar je za ubacivanje u razne specijalitete pa ga preporučujem. Nije začinjen i mirišljav kao domaći, al vrši pos'o...

Skuvanu testeninu ocediti, sipati u tanjir, umešati sve sastojke, preliti maslinovim uljem i promešati.
Ukrasiti grančicom peršuna i poslužiti.



Ako ne postite, pospite sa 30 gr rendanog tvrdog sira i uživajte uz čašu vina. Sve osim testenine je sirovo, meni je tako prijalo, pa ne vidim razlog da tako termički neobrađeno ne prija i drugima... 
Ajd prijatno i živeli!;)))





4 коментара:

  1. Volim pastu i ovakvi ručkovi su mi idealni, jedino ne volim inćune.Prijatno:)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zoko, meni je to riba ko i svaka druga, samo slanija... Ni jednu specijalno ne ljubim, ali ih jedem :)))
      Hvala ti na čitanju :*

      Избриши
  2. Odmah sam videla sušeni paradajz:) A, kada je on u klopi meni sve potaman. Volim ja ovakve stvari, bravo za ideju:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nale, i meni je sušeni paradajz slaba tačka. Kupila sam neki grčki, a imam malo i svoj sušeni, pa mogu da gustiram... Biće ga još u receptima :))) Hvala ti na javljanju! :*

      Избриши