Странице

среда, 17. мај 2017.

Dalmatina kus-kus



Mnogo volim kada Coolinarika organizuje druženje svojih članova..
Ne propuštam ni jedno koje je u Srbiji, a jedne sam godine čak zapucala u Koprivnicu (Hrvatska), gde se dešava veliko godišnje okupljanje! I uvek sam bila oduševljena događajem, jer domaćini pored zajedničkog ručka osmisle i lep program - obično budu nadmetanja u pripremi hrane, kao i fotografisanje iste, naravno sa lepim nagradama na kraju takmičenja. U pripremi se koriste proizvodi koje "Podravka" promoviše, a kasnije isti budu poklonjeni svim prisutnima. Ipak je od svega najvažniji susret sa dragim virtuelnim prijateljima, koji često preraste u istinsko prijateljstvo, kao i u druženje i mimo ovako organizovanih okupljanja. 


Slika je pozajmljena sa Coolinarike, gde je u zaglavlju članka o našem druženju na brodu, a koji je napisao beta-tester

Prošlog juna smo plovili Savom i Dunavom, a promovisani su proizvodi od ribe. Na brodiću je bilo puno meni poznatih i dragih lica, vreme lepo, mi veseli, a igrice koje su se igrale zanimljive, ceo brod je pucao od navijanja i smeha. Došli su nam u goste i članovi Coolinarike iz Hrvatske. U toku plovidbe smo odlično ručali, a na rastanku od organizatora dobili još i poklon - u lepim i dekorativnim torbicama su bile brojne konzerve tunjevine, sardine i skuše! Među njima je bila Eva tuna salata Dalmatina, koja mi je super poslužila prošloga leta kada mi se po vrućini nije kuvalo, a fino se uklopila sa brzinski spremljenim kus-kusom. Napominjem da ovo nije sponzorisana objava - koristila sam šta mi se zateklo u kući, a vi možete koristiti bilo koju tunjevinu (pola konzerve), 2 kašike kuvanog sitnijeg belog i 1 kašiku crvenog pasulja (i oni mogu i iz konzerve), malo kuvane šargarepe sečene na kockice i par zelenih maslina bez koštica seckanih na kolutove.. 😊


Sastojci:
1 konzerva Eva tuna salate Dalmatina
80 gr kus-kusa 
120 ml ključale vode 
1/2 kašičice marokanskog začina 
šaka rukole 
po ukusu soli 
1/2 limuna - sok

Priprema:


  • Kus-kus posoliti po želji, dodati marokanski začin i preliti ključalom vodom. Ostaviti 5 minuta da upije vodu i nabubri, pa ga blago rastresti viljuškom. Kako se pravi marokanski začin pogledajte na kraju ovog recepta.
  • U kus-kus istresti sadržaj konzerve (ja sam malo ocedila od ulja) i promešati. 
  • Dodati rukolu (prepoloviti ako je domaća i krupnija), sok od limuna i sve ovlaš promešati. Po želji dosoliti i preliti sa malo hladno ceđenog maslinovog ulja. 


Salata je odlična za bilo koji obrok u toku dana. Može da se jede i topla i hladna, a uz nju prija čašica hladnog belog vina. Umesto tunjevine su za ovu salatu zgodni i konzervirani fileti skuše. I naravno, količinu ribe možete povećati po ukusu!