Странице

уторак, 17. новембар 2015.

Italijanska pečena jaja



Sve više volim da za doručak nešto smućkam, gurnem na kratko u rernu i dobijem topao i sit obrok. Od kako sam spremala pečena jaja sa sirom i pavlakom razmišljam o drugačijoj kombinaciji koja će biti jednako dobra...

Evo recepta za jaja koja su očas posla gotova dok se vi spremate za posao, ili pripremate još nešto što ćete pojesti uz njih. Sa svežim integralnim hlebom, uz jogurt ili kefir, jaja su odličan doručak, a sa svežim povrćem i malo vina lagana večera!


Sastojci:
4 kašike marinara sosa
2 jajeta
60 gr mocarele
so i biber

Priprema:


  • Dve manje vatrostalne posude podmazati uljem ili puterom. U svaku sipati 2 kašike marinara sosa (recept je ovde -> klik )
  • Preko sosa razbiti po jedno jaje.
  • Odozgo posuti iskidanom mocarelom.
  • Peći petnaestak minuta dok sir ne porumeni, a belance se stegne.
  • Žumance će biti mekano ako se jaje peče kraće..






20 коментара:

  1. Hayırlı sabahlar, çok lezzetli ve iştah açıcı bir görüntüsü var. Ellerinize, emeğinize sağlık.

    Saygılarımla.

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicno, par sastojaka, a prava gozba na stolu. Divne su mi ove posudice :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti ♥ Mnogo je zgodno jelo i brzo da se napravi. Posudice su iz Grčke, u njima prodaju ovčije kiselo mleko, a ambalaža je nepovratna, pa sam navukla i manje i veće, neka se nađu :)))

      Избриши
  3. i ja bejah u Grčkoj nove istare posudice su tu, jaja kosmajska a bogme i stari kozji! čisto zdravlje uz beskvasni hleb :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ih, i kod tebe gozba! ♥ Sve domaće! Na ovu grčku grnčariju zaboravim, a svašta može u njoj da se sprema...

      Избриши
  4. Kako su ti dobre ove zemljane posudice...i cijela postavka izgleda tako autenticno!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jasna, hvala ti ♥ Već sam gore pisala da su činijice "plen" sa letovanja.. ;)

      Избриши
  5. Sve što ima italijansko u sastojcima, mora biti odlično! A pritom, jednostavno i brzo gotovo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sneki, ti znaš da ja ne volim dugo da se majem po kujni. Ručak za pola sata, doručak do petnaest minuta i dovoljno :)))
      Hvala ti na svraćanju ♥

      Избриши
  6. Fino i jednostavno! Bas fini rucak, onako uz vino kako predlazes.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti ♥ Ja ti inače vino predlažem i gde ide, i gde ne ide... jer meni uvek ide, pogotovo uz talijansko ;)))

      Избриши
  7. Ovo je moj omiljeni dorucak. A kako tek dobro izgleda u ovim zemljanim posudicama....

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja volim da sve ubacim u sudiće i posle uživam mackajući hlebom... Hvala ti, draga moja ♥
      p.s. prošle jeseni sam navuka tu grnčariju iz Grčke, a za ovo je dušu dala...

      Избриши