Странице

понедељак, 9. новембар 2015.

Zapečene paprike sa parmezanom



Kako se paprikama bliži kraj sezone, tako su mi sve interesantnije spremljene na jednostavan način. Ovaj iz njih izvlači svu lepotu ukusa, a potvrđuje se izreka "malo je mnogo". Jelo se može spremati i van sezone sa pečenim paprikama iz zamrzivača. Par sastojaka i minumum truda su dovoljni da obezbede fino predjelo koje može da posluži i kao odlična večera, a ko je pri dobrom apetitu ujutru spremiće ih za doručak... Šolja kefira ujutru, ili čaša vina preko dana i uveče upotpuniće uživanje!


Sastojci:
4 veće pečene paprike
2 kašike prezli
2 kašike rendanog parmezana
1 češanj belog luka
1/2 veze peršuna
1-2 kašike maslinovog ulja
malo soli

Priprema:


  • Pečene paprike oljuštiti, očistiti od semenki i poređati u manji i plići vatrostalni sud podmazan uljem ili puterom.
  • Peršun i beli luk sitno iseckati i posuti ravnomerno po paprikama.
  • U manjoj činiji pomešati prezle i parmezan i posuti preko peršuna i belog luka.
  • Poprskati uljem i peći u rerni desetak minuta na 200°C. Pred kraj zapeći par minuta ispod grila da porumeni.

















Ideja - Zenzero e Limone

15 коментара:

  1. Zaista divno! Obozavam pecene paprike na sve moguce nacine... Ovako ih nisam spremala, ali sigurno hocu (sa onima iz zamrzivaca).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mimi, drago mi je da ti se recept na čitanje sviđa, a mislim da ćemo do sledeće sezone svi sa da pređemo na one iz zamrzivača - paprike su na izdisaju.. Hvala ti na javljanju.♥

      Избриши
  2. Gago, ti si kraljica jednostavnih, a prelepih recepata! Ne znam odakle ti ovoliko inspiracije, ali, znam da me slike privuku receptu, čak i onda kad je u njima sastojak koji možda i ne volim! Bravo!
    P.S. Primetila sam i cakani plavi pekač!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sneki, ti me ishvališ ko za udaju, a u stvari sam lenja snajka, pa otuda jednostavni recepti. Nemam više živce za komplikovana jela gde se par sati provede u pripremi... Hvala ti na lepim rečima ♥
      p.s. plavi pekač mi je poklonila Jeka na poslednjem Cool druženju. Malečak, taman za mene sa porcijama za lutke :)))

      Избриши
  3. Predobro izgleda. Ja ponekad napravim prasu na slican nacin. Mislim da je s paprikama jos bolje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gordana, hvala ti ♥ Dobra ideja to sa prazilukom, probaću obavezno tako jer ga volim!

      Избриши
  4. Одговори
    1. To smo se darivale mi cool-prije na druženju koje je Podravka organizovala za članice Coolinarike krajem septembra. Izmenjamo poklončiće međusobno, a i domaćin nas daruje svojim proizvodima :)))

      Избриши
  5. Divan i jednostavan recept! A da mi bude jos jednostavnije, meni mama ispece paprike da ih imam u zamrzivacu tokom zime. Isprobavam!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, draga ♥ Ljubi majku, ne moraš da brineš ko će da uskoči kada treba pomoć, pa makar i oko pečenih paprika. Spremanje ovog jela je dečja igra kad ih imaš gotove.

      Избриши
  6. Volim pecene paprike..ono, klasicno sa bijelim lukom i kajmakom ili sircetom...Ovo mi se cini jos bolje!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jasna, i meni su te koje pominješ (mi ih zovemo "belolučene") najukusnije, ali se u poslednje vreme moj želudac buni na kombinaciju paprike i belog luka. Ove paprike sa parmezanom su fine kao prilog, ali nemaju svežinu salate, ja sam seckala i jela paradajz uz njih.. Hvala ti na čitanju ♥

      Избриши
  7. Istog dana sam isprobača samo sam marendala stari kozji, nije to to ali draga moja i guza mi je poveća :-)

    ОдговориИзбриши