Странице

четвртак, 22. јануар 2015.

Pečeni komorač sa parmezanom



Komorač (kažu da je pravilno koromač, a ovde na pijacama ga prodaju i kao finokio) je fina, mirišljava biljka, čiji je koren jednako lep kako sirov, tako i termički obrađen. Već sam lane od njega pravila salatu sa pomorandžom i pistaćima, a preturajući po Pinterestu našla sam na više interesantnih načina pripreme. Jednostavne, što se već podrazumeva u mom slučaju...


Sastojci:
2 glavice komorača
2 kašičice maslinovog ulja
po ukusu soli i bibera
40 gr struganog parmezana 
(ili nekog drugog tvrdog sira)

Priprema:

Uključiti rernu na 190°C.
Podmazati uljem vatrostalni sud.
Komorač iseći na kolutove debljine 0,5 cm i poređati ih u sud. Posoliti i pobiberiti.




Poprskati uljem i peći u rerni petnaestak minuta, izvaditi iz rerne, posuti parmezanom i peći  dok skroz ne omekne (bocnuti viljuškom za probu) i dobije zlatno-braon koricu.













Poslužiti kao toplo predjelo ili prilog. 
Ukus je fenomenalan - komorač blago karameliše sa donje strane,
a odozgo je korica od zapečenog sira... :))) 







14 коментара:

  1. Slike su prelepeeeee! Stvarno si majstorica jednostavnosti , ali i šarolikosti u kuhinji! Minimum namirnica i komplikacija, a maksimum ukusa! Bravo, Gagooooo!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti, Sneška, ishvali me ko da me udaješ <3 Moja baba bi za mene drugo rekla - lenja buba...
      Volim lepo da pojedem, al da se spremanje ne razvuče na sate. Tridesetak minuta je moja merka :)))

      Избриши
  2. Obožavam ga pečenog,posebno kad je poslužen kao prilog uz ribu..sa parmezanom ga nisam nikad pravila. Prijatno:))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, Zoko. :* Prvi put da sam ga pekla (uglavnom sam ga spremala sirovog za salatu), ovako sa parmezanom je perfektan!

      Избриши
  3. I opet, sve što sam kod tebe jela, bilo je savršeno... ;-)

    ОдговориИзбриши
  4. E sad sam zaintrigirana- komorač nikad probala nisam.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja sam ga prvi put probala prošle zime. Dobila na poklon, inače ko zna kad bih...
      Mnogo mi se dopao, pa kupim kad natrčim. Hvala ti na čitanju :*

      Избриши
    2. Super da si ovo podelila sa nama.Nekad su tako jednostavni recepti najukusniji

      Избриши
    3. Hvala tebi na čitanju. U pravu si da je nekad (a kod mene često) jednostavan recept najukusniji! :)))

      Избриши