Странице

уторак, 1. април 2014.

Zalepljeni poljupci



Volim kolače u kojima se oseti ukus pečenih oraha... Ovo je moja malo izmenjena verzija originalnog recepta, koji je pre dve godine bio emitovan u emisiji "Hrana i vino". Toliko mi se na prvi pogled dopao, da sam ga odmah sutradan po emitovanju isprobala!

Sastojci:
3 belanceta
100 gr šećera u prahu (ja sam radila sa fruktozom)
3 kesice vanilin-šećera
1 limun (sok)
100 gr oraha (cela jezgra)
nadev:
100 gr čokolade (ja sam crnu)
50 gr putera

Priprema:


















Belanca mutiti mikserom da se dobije gust sneg, postepeno dodavati šećer u prahu i još mutiti dok se sasvim ne sjedini i postane čvrst. U umućenu masu dodati sok od limuna i još malo izmutiti.
Veliki pleh od rerne obložiti pek - paprirom, pa ređati sa razmakom polutke jezgra oraha (ravna strana prema dole). Preko svake polutke istisnuti špricom sneg od belanaca. Peći 60 minuta na temperaturi od 120°C. Pečene ostaviti da se ohlade, pa skinuti sa papira.
U manjem sudu otopiti čokoladu i puter, izmešati. Ohlađene poljupce mazati toplom čokoladom po delu gde je orah i spajati po dva. Može se i deo sa orahom umočiti u čokoladu pa onda lepiti sa drugim poljupcem.
















Poljupci bi trebalo da budu beli, moji nisu jer sam ih radila sa fruktozom. Svejedno sam dobila jednostavan i ukusan slatkiš, puslice na orasima zalepljene  čokoladom, koje fino idu uz desertno vino ;)