Странице

среда, 12. фебруар 2014.

Zeleni tart




Volim hranu koja ima jak i specifičan ukus. Zeleni brokoli i gorgonzola sa zelenkastim plesnima su kombinacija koja obara...

Sastojci:
za testo
200 gr integralnog brašna (ja sam speltino)
100 gr putera
1 manje jaje
mrvica soli
po potrebi vode

fil
200 gr brokolija
50 gr gorgonzole
100 ml slatke pavlake
1 jaje
po ukusu biber

Priprema:


  • Od navedenih sastojaka zamesiti testo. Ostaviti da se prohladi u frižideru, pa razvući tanko u kalup u kome će se peći tart. Podići malo ivice uz stranice kalupa da fil u toku pečenja ne iscuri.
  • Brokoli iskidati na manje cvetiće i kratko obariti. Poređati preko testa i posuti sa malo bibera.
  • Gorgonzolu izgnječiti viljuškom, dodati tečnu slatku pavlaku i jaje, dobro izmešati. Preliti preko cvetića brokolija.
  • Tart peći u rerni zagrejanoj na 200°C oko pola sata, odnosno, dok ne porumeni.



Posluživanje?
Pa kako bi drugačije nego uz čašu vina ... ;)





8 коментара:

  1. Fenomenalno deluje, ovo cu morati da isprobam:)

    ОдговориИзбриши
  2. I tvoje fotkice obaraju s nogu, a recept iz ovih stopa belezim za probu... njam, njam.:)))

    ОдговориИзбриши
  3. Mnogo su ti lepe slicice. Kombinaciju brokula i sira bas volim, bude odlicno :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. E, Ljiljo moja, ja ti volim i brokoli bez ičega, klot obaren, a ovako sa sirom ili u testu mi je poslastica :D Fala na svraćanju :*

      Избриши
  4. Kakve divne ,naravne fotke,bukvalno samo da zagrizem..pravi proljetni post,zelenilo voliiiiim !

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nely, hvala ti! I ja volim zelenu hranu, a sad kad krenu zeleniši biće uživancija... ;)

      Избриши