Странице

понедељак, 5. мај 2014.

Špargle sa tikvicama by MP




Kod mene u Grockoj špargle su misaona imenica. Znam da ih ima po beogradskim pijacama, al dok odem, pa nađem mesto za parkiranje, pa ulovim ko prodaje špargle... 
A onda mi u goste dođe sestra i umesto cveća donese špargle u celofanu sa sve mašnom!
Uz poklon sam dobila i predlog kako da ih spremim, pa recept moje MP delim ovde... 


Sastojci:
veza špargli
2 manje tikvice
2 kuvana jajeta
so, biber, peršun
malo karija (u prahu)
250 ml tečne pavlake (slatke ili za kuvanje)
50 gr rendanog kačkavalja (ja naviše volim dimljeni)

Priprema:

















  • Tikvice naseći na kolutove i poređati u uljem podmazan pleh. Špargle (koje smo oprali i odstranili im drvenasti deo) naseći i rasporediti preko tikvica.
  • Preko povrća narendati kuvana jaja. Posoliti, pobiberiti i posuti seckanim peršunom i karijem. 














  • Prekriti narendanim dimljenim kačkavaljem, pa zaliti tečnom pavlakom. Ja sam je iz tetrapaka vadila kašikom i polako prelivala da prekrije sav kačkavalj. 
  • Peći 45 minuta na 200°C, odnosno dok sva tečnostne ispari i jelo ne dobije rumenu koricu. 


Poslužiti uz salatu i vino. Ovo jelo je prefinog ukusa, a opet pikantno zbog karija, pavlake i dimljenog sira..


Za ovakva zapčena jela koristim dimljeni kačkavalj sa 25% masnoće, (ovo nije plaćena reklama, volim ga iskreno, a ne "za pare" ;) Odličan je u sendvičima, za meze, ali i termički obrađen - pohovan, na pizzi i u svakoj prilici gde se jelo posipa rendanim kačkavaljem i zapeče.