Странице

недеља, 22. јул 2018.

Rođendanska torta za pse



Nagovorili me mangupi da objavim, a ja pristala, pa je ovaj recept izuzetak na blogu što se mesa i krajnjeg korisnika tiče.. Mada mislim da je korisno da imam ovakav recept, jer sam i sama morala da tražim okolo po netu kako ću da sklepam torticu, pa sam na kraju improvizovala ovu koju moja Juca sme da jede.


Godinama smo imali velike pse, šarplanince, i obožavali smo ih. Onda su nas pritisle godine i nismo više ni Zoki ni ja mogli fizički da se izborimo sa njima. Pošto živimo u divljini nije u obzir dolazio neki fensi-šmensi pas  koji je kilav i nežan, a nismo hteli mešanca za kojeg ne znamo koliko će da izraste. I onda mi sine kroz glavu da su mi se ranije sviđali pulini kojih ima u Vojvodini, a gde sam kao dete i cura odlazila na selo kod rođaka i kasnije kod mojih kada su kupili vikendicu "preko".


Elem, rešimo mi da uzmemo pulinku, nađem ja preko oglasa gde ćemo da je nabavimo i tako je od prošlog septembra ova crna đavolica u našem dvorištu, a još više u našoj kući i našim srcima. Pametna, vesela i poslušna frajla Juca nas je naterala da našu naklonost prema šarplanincima skroz zaboravimo i zaljubimo se u ovu srčanu i bleskastu šmizlu!
Inače što se rođendana ljubimaca tiče nismo baš neki zaluđenici da psima titramo cile-mile, ali smo hteli da napravimo izuzetak tako da obeležimo i slikama i snimcima zabeležimo prvi "divan dan" ove naše.. Rešila sam da joj napravim ovu jednostavnu slanu torticu koju bez bojazni i svaki drugi pas može da jede. 


Sastojci:
14 keksića za pse - moji su Pedigre / Biskrok
300 gr mlevenog mesa, najbolje junetine
okrugli kalup prečnika 14 cm
streč folija
rođendanske svećice

Priprema:
  • Manji okrugli kalup obložiti streč folijom i poređati u krug slane keksiće za pse - moji su sa dodatkom piletine (beli) i jagnjetine (roze). 
  • Sredinu kalupića ispuniti sirovim mlevenim mesom i po želji ukrasiti mesnim kuglicama.
  • Umotati sve u foliju i odložiti u frižider na par sati da se stegne.


Prebaciti tortu na pogodnu tacnu i posužiti uz rođendansku pesmicu. Naša devojka je pojela trećinu, a ostalo sam podelila u kesice i zamrzla.. 


Tu je i video: