Странице

понедељак, 30. јун 2014.

Kačkavalj štangle



Još jedan recept koji mi je poslala moja drugarica Goca, inače autor Lincer torte i akter zavrzlame iz uvoda istog recepta... U poruci koju mi je uz recept poslala kaže da je sa ovim receptom osvojila nagradu u časopisu "Žena" pre par godina, a ukus štanglica u potpunosti potvrđuje njenu tvrdnju.
Štanglice su jednostavne za pravljenje, bogate ukusom, idealne za grickanje uz čašu jogurta ili, što je još bolje, uz kriglu piva... Biram tamno! ;) 


Sastojci: 
250 gr rendanog kačkavalja (može i neki drugi tvrdi sir)
250 gr putera
1 jaje
1 kesica praška za pecivo
1/2 čaše mleka
so
500 gr brašna
+ jaje za premazivanje, susam, kim..

Priprema:



  • Umutiti penasto puter, dodati jaje, kačkavalj i mleko (pazite, prilično prska kad se muti). 
  • U masu dodati brašno u koje su umešani so i prašak za pecivo.. 
  • Zamesiti testo, ako se lepi dodati još malo brašna.
  • Na dasci posutoj brašnom razvući oklagijom testo na debljinu 1 cm. 
  • Seći štanglice, premazati ih jajetom, posuti susamom ili kimom. Ja sam imala ćurekot, pa sam njime posula štanglice.
  • Peći 15 minuta, odnosno dok ne porumene.
  • 3... 2... 1... Navalite!


Ovo je na Coolinarici bio recept dana 4. juna 2015. godine.