Странице

четвртак, 26. јануар 2017.

Moj prvi milion..

                                                                                                                                                                                                                              
                                                                            
Ne, ne.. nisu pare u pitanju! Odavno sam ja zaradila svoj prvi milion, čak sam devedesetih godina prošlog veka bila i milijarder! Šteta što nisu bili dolari ili švajcarci, i danas bih krckala milione! 
Posle malo više od tri godine (sa objavljivanjem sam započela 29. decembra 2013. godine), evo prvih milion pregleda moje stranice.. Već par dana zvirkam u statistiku na komandnoj/kontrolnoj tabli bloga, tačnije od kada je broj pregleda prešao 990.000. Obzirom da na blogu preovlađuje vegetarijanska hrana (recepta sa ribom je vrlo malo, a mesa nema uopšte) i da je relativno malo mnogima omiljenih testa i peciva, posetom čitalaca sam i više nego zadovoljna!

Posna sarma - naviše pregledan recept na blogu

Još uvek je najveća gledanost u danima pravoslavnog posta, a pred Svetog Nikolu, Badnji dan i Veliki Petak poseta se utrostruči. Zato su i među najpopularnijim receptima (linkovi su nazivi ispod slike) oni koji su pogodni za posnu, odnosno prazničnu trpezu.

Tahini pasta - Sušeni paradajz - Žerbo torta
Posne punjene paprike - Dimljeni šaranTorta "ruska salata"
Sladak kupus bez mesa - Salata od šampinjona - Humus na tri načina

Ova objava je više meni za podsećanje u nekim budućim danima, ali ko voli brojke i tabele može da pogleda ko je, kako je i šta je gledao u tih milion pregleda. Inače, prve godine na blogu je zabeleženo 140.000 pregleda, druge je ukupan broj pregleda bio 400.000, a evo posle tri godine i mesec dana sam dočekala i šest nula! 😊 Spadam u one koji baš vole statistiku, pa navodim današnje podatke zabeležene u 11.30 h, kada je ostvaren milioniti pregled bloga:

Pregled stranice od 29.12.2013. do danas:



Najveća poseta - decembar 2016. godine:


Statistika postova:


Statistika stranica:
1. Slano
2. Slatko
3. Posno


Posetioci po zemljama:
1. Srbija 
2. SAD
3. Bosna i Hercegovina


Pretraživači:
1. Chrome
2. Firefox
3. Safari


Izvori saobraćaja:
1. google.rs
2. m.facebook.com
3. facebook.com
...






Hvala na čitanju i hvala što posećujete moj blog!